* 27 Oktober

Sitter just nu i Överstbyn och tar det lugnt. Igår satt jag och martin kvar i vardagsrummet och såg på Hostel 2. Riktigt äcklig må jag säga! Fast ettan var bättre. Alla 1a filmer är bäst. Så äre bara. Idag vaknade jag vid halv 11 kanske? klev upp och gick och satte mig i vardagsrummet med baby. Just nu ser han hockey som vanligt. Jag ska gå och duscha snart tror jag. Skönt hade det varit. Hoppas min dator kommer snart för jag vill ha en egen dator så jag kan ladda in massa bilder från mobilen. Har ju tagit as mycket bilder osv. Men det blir ju att ni får isf se dom senare när jag får min dator. Åh kan dom bara inte skicka en ny till mig så får jag installera om den osv. Så har jag en sprillans ny dator! Gud så perfekt. Aja, nu ska jag inte sitta här hela dagen, har inte mycket mer att säga. Pusssheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0