♥ Bordi byn idag

♥ hejhej alla =)

Sitter i överstbyn nu:) Martin skulle fixa något i bilen så dom är ute i garaget, efter det blir det hem igen, känns som att det är helg nu när vi är här :) Har gullat med kissebebisarna hela tiden nästan;p

Somsagt så ´till alla er som tror att martin ekhammare är singel, är fel. Han är tillsammans med mig och vi har lite saker framöver som kommer att få er att inse att han är med mig och det kommer inte ta slut :) Ni får nog ta och vänta ca 60-70 år innan han är singel igen:) För just nu är han med mig och om ni är osäkra och inte vet om han är det eller inte så kan ni ju fråga mig, inte hans bror eller någon annan som sprider ut en massa rykten om honom att han gjort si och så med någon annan, ingen kommer att kunna förstöra för oss så det är lika bra att ni ger upp :) He's mine ! så ni får ta någon annan för han är med mig och vi älskar varandra :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0