* 31 oktober

Igår så skyndade jag mig hem och duschade medans martin var och handlade grädde osv till maten :) Sen skjutsade han mig till Gallerian, inget å hurra för! Aja, köpte en parfym till gubben sen fick jag ett halsband och en väska av honom :) Sa att jag ville ha en stor väska så köpte han mig en stor väska :D Halsbandet är av silver och så är det ett litet kors med en sten i. Hur snyggt som helst, ska aldrig ta av mig det! Hade verkligen viljat lägga in bilder osv men inte på mammas dator! Träffade iaf jossan och julia där. Gick runt med dom där och sen skulle julia till sin kille eller nå? så får jossan hem med mig och martin :)

Hon for efter att vi ätit och så. Senare på kvällen drog jag och martin till bredåker, södra! Var där till 9 kanske? Snackade bara oså. For hem, köpte godis, frank's och såg på Hulk fast vi orkade inte se klart den. Låg i sängen och särade oss, eller martin särade sig, jag låg på mage och lite på sidan utåt typ, så började han nysa och skulle "lura" mig att han nös på mig, ja, jag fattar inte heller. Så sen började han "skriva" på min rygg med ett finger, han skrev t.ex. ost, bajs, hejsan osv. Och sen lite andra saker som vi inte ska gå in på :)

Somnade säkert vid 3 om jag ska vara helt ärlig, och gubben skulle jobba idag så jag funderar på hur han orkade ta sig upp. Vid 8 höll han på att sära sig och typ pussa mig på ryggen osv. Tillslut klev han upp och matade katten, och sen for han ;p åh skönt, fick sova helt ostört till 10 i 2 :) mmmmh! :)

Nu ska jag ta och lira lite medans jag ska ringa till martin också, Jossan tycker att jag är torr som inte vill festa :(

Höh. vi ses!

En dag kvar, älskling!
071101-091101 snart 2år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0