* 29 oktober

What to do today?
Hela dagen har ju som ändå gått bort eftersom jag inte gjort något speciellt.. Sov hos martin, när jag vaknade kring halv 11-11 så självklart så var han inte hemma. Aja, klev upp, såg på tv ett tag och sen gick jag hem. (åt lite också;D) Åh varför kan jag inte bara sova till kl 4? Är ju vaken till 1 osv. Men det går ändå inte? Förut gick det, kanske börjar bli gammal och måste kliva upp tidigt, ju sent jag än somnar? Hm..

Och jag vill ha pengar, jag vill handla!  Gallerian var tydligen inte så "stort" eller "coolt", men vad fan tror ni? Det kommer komma typ 3-4 butiker som dom har i Luleå, grattis! Sen kommer affärer som varit i Boden tidigare att flytta in till Gallerian, smart att ens gå dit. jag orkade inte, för jag visste att jag skulle få höra senare på fb och annat att: "FYFAN VAD BODENS GALLERIA ÄR DÅLIGT, Blahablaha!" Men vafan hade ni förväntat er av Bodens kommun? Dah.

Det ända speciella jag ska köpa på lördag är till baby :) 3dagar kvar!

 

Martin Ekhammare
2007 1 november!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0