* Kväll med annie

Hejsan på er alla :)

Sitter just nu här, har varit och följt med annie en bit, var ändå tvungen att gå ut med hunden så :) Nu väntar jag bara på att martin ska ta sig hit så man får mysa lite :)♥ Annars imorgon kommer ju mamma hem och då blir det att städa lite i rummet innan och så :) Fast jag vet ju inte om dom kommer tidigt eller sent, tror mest på sent, för det tar ju några timmar att köra hit ofcourse! Så kanske vid middagen kommer dom!

Tidigare idag så for jag med micke och mariana och visade vart lars bodde, för micke hade lagat lars skoter och lars var inte hemma så jag fick visa vägen :) Hah, berättade också för mariana att när vi bodde där så när jag kom hem från skolan så tog jag med mig en kniv till rummet och gömde alla andra ifall det skulle komma nån och mörda mig! Tände också alla lysen så dom "visste" att det var någon hemma överallt :p haha smart man är! Och hon skrattade bara;p haha! Aja, nu snart kommer väl martin och jag ska ta och se på nå tv. Funderar på att borsta tänderna osv också, för jag orkar nog inte göra det senare ;p

Nåja, här är det vi köpte iaf, medans vi såg på "Tomten är far till alla barnen" ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0