* Home home.

Har ju precis svarat på frågorna, ni ser både svaren och frågorna ett inlägg ner! :)

Efter skolan gick jag ut och väntade tills martin kom, for en sväng på stan och sen skjutsade han hem mig. Har precis ätit "mellis" och nu sitter jag bara här. Funderar på att slå på en film strax. Imorgon har jag sovmorgon till kvart över 10. Har idrott  12.20, åh det kommer bli typ massa springande osv. Han sa att vi skulle förbereda oss för att springa mycket, äsch va jobbigt!

Har ju fått in pengar från studiebidraget nu också! Ska gå på stan imorgon och kolla på några presenter till jul. Till martin och säkert om jag hittar något till fler :) Har ju bara 800kr att spendera och ja, jag kanske ska köpa något annat i helgen, t.ex. naturgodis, SÅ mums! Aja, ska nog be att mamma för över pengar ikväll så far jag och sover hos martin och köper med mig nå från konsum :) Jag lovar, Naturgodiset är jätte billigt där! köpte mer än en halv påse och det blev bara 30 kr! Jag menar, det är billigt billigt!

Aja, ska ta och kolla på Projekt Runway nu och sen Hells Kitchen, så är fullbokad till 18.00 och sen middag och sen martin :) Awesome!


Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0