* Hej nya hårfärg =)

Kom precis hem från stan, direkt efter skolan så gick jag med frida in på lindex. Sen efter ett tag så gick hon och då gick jag och kollade på hårfärger, yes! Min älsklings färg fanns där! Mitt hår /hårfärgen blir exakt min färg! Får ingen utväxt av den! :) Så köpte den för 149:- och sen köpte jag en bh för 149:- och ett par trosor som matchade bhn.

For till heden och hämtade joel. Dom har ju gjort om där inne hur mycket som helst! Aja, gick iaf och hämtade joel så ville nån tjej att jag skulle ta ner ett hopprep till henne och hennes kompisar. Så sköt dom fram en bänk så tog jag den. Gud, man tänker bara när man ser handfaten där. Dom gick till låren, och när man gick på heden för 4-5 år sen så var handfatet till midjan! Gud så mycket man växt fast det själv inte märks! Nåja, nu ska jag ta och heva in hårfärg i mitt hår!



exakt så kommer färgen bli, min "orginala" hårfärg om man säger så :) Är man blond och grönögd så är man :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0