* From the start once again

Kom precis hem. Provet gick bra, skrev på allting. Och smart som jag är så skrev jag på handen de jag inte kunde, såklart kommer inte ens dom frågorna på provet. Bra där när man skulle fuska och sen kommer inte ens frågorna. Hah, så jävla bra. ;p haha! Berättade det för mamma nyss, hon skrattade bara ;-p

Nåja, jag måste nu snart gå till martin och hämta mina jävla saker, som jag kunde tagit med mig till skolan. Aja, nu ska jag ta och se på Projekt Runway och sen Hells Kitchen.

Måste göra klart
- Hem tentan
- Idrottsuppgiften
- Någon uppgift till projekt och företagande.


ÅH jag orkar inte!



Sen efter jul ska det bli ändring på plugget, fast jag känner att jag klarar mig ganska bra nu. Jag har allting inne i tid (nästan) sen hinner jag med allting, men det är bara matten jag måste få G i, så jag slipper det i 2an och 3an. Åh jag vill verkligen slippa det. Det är säkert så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0