* En lista

Sagt nej till ett samlag? - ja
Snott någons mobiltelefon? - nja, alltså jag har hittat och tagit.
Varit medvetslös? - Nepp
Hånglat med nån riktigt ful? - haha, nja sådär halvt ful ;p
Hånglat med fler än 50 personer? - nej
Gjort nåt riktigt dumt? - säkert ;p
Gjort nåt du verkligen ångrar? - jepp
Blivit full på ett släktkalas? - nej ;p har aldrig såna?
Varit full i skolan? - nejnej
Blivit portad från en krog? - har aldrig testat gå in ens så ;p
Varit otrogen? - aldrig.
Varit full på julafton? - heh, ja : )
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? - hahaha nej ;D
Slagit sönder en tv? - nej men en dator.
Önskat att du var det motsatta könet? - nja, inte varit men det hade varit kul å testa!:P
Varit gravid? - nepp
Fått barn? - nej? inte vad jag vet iaf.
Överdoserat? - aldrig
Åkt ambulans? - en gång tror jag, när jag hevde hål i gommen med tandborsten.
Gjort nåt riktigt olagligt? - nej det tror jag inte
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? - hahaha en gång ;)
Fått din mamma att gråta? - många ggr :p
Blivit polisanmäld? - nej
Slagit ner någon? - ja
Slagit någon blodig? - nepp
Skämts över dina föräldrar? - jepp
Skämts över din bästa kompis? - ja om hon har sagt eller gjort något konstigt när man va liten ;p
Skämts över dig själv? - haha, jo ; )
Ätit från en papperskorg? - usch va äckligt, nej

Senaste personer som..
Sov i din säng:
martin
Såg dig gråta: martin
Fick dig att gråta: vet inte, var sur för något
Du delade en drink med: jag delar inte ;p
Du gick på bio med: oj, annie kanske?
Du gick på stan med: josse och ?
Skällde på dig: mamma typ?
Skickade ett e-mail till dig: ingen aning ;p reklam?

Har du någonsin...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
yes :)
Bråkat med ditt husdjur: haha "busat" har man väl, men inte bråkat;p
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: alltså jag kan fara till ett ställe, och sen kan jag känna igen det som om jag varit där tidigare, men det har jag inte. Så det är lite wierd.

Varit i...
Usa:
nej ;p
Norge: ja
Finland: nej
Kina: nej
Tyskland: yes =)

Extra stuff...
Tar du droger:
nej
Dricker du: ja
Vem är din bästa vän: annie och martin.
Vad är du mest rädd för: att förlora någon som står mig nära.
Vilka kläder sover du i: trosor?
Vart vill du gifta dig: på en strand nån stans, annars vill jag inte ;)
Vem hatar du verkligen: oj, tror den personen vet det så behöver inte skriva det här :)
Varit kär: jies
Kör du bil: jo, har testat!
Har du ett jobb: nej, men hade vilja ha det ist för skola.
Gillar du att ha folk omkring dig: jo :)
Är du ett hälsofreak: nej, men har varit lite ;p


Stuffs...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
haha ;D när jag va liten så var jag kär i en. Men det var för stor åldersskillnad.
Är du ensam nu: jo.
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: dåliga som folk sjunger så börjar man själv ;p
Vill du gifta dig: kanske.
Vill du ha barn: jo

Favorit...
Rum i huset:
mitt egna.
Typ av musik: typ, dead by april, rise against, så finns det väl nå poplåtar som är bra.
Parfym: Black XS :)
Månad: juni
Sten: den vita.

De senaste 48 timmarna, har du...
Gråtit: nepp

Köpt någonting: jo, köpte 2 franks
Varit sjuk: nepp
Sjungit: hehe, jo :)
Sagt "Jag Älskar Dig": ja
Velat säga till några att du älskar dem: nej
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kysst någon: ja

Senaste...
Låt du hörde: dead by april - what can I say

Film du såg: Hitta nemo :D
Drink du köpte: ?
Mat du åt: palt?

Har Jag:
Digitalkamera?
nej, den tror jag vi slängde.
Telefon på rummet? nej, mobil :)
Egen dator? ja.
Könssjukdom? nej
Husdjur? katt och hund :)
Bra kompisar? dom bästa :)
Tar du receptbelagda mediciner? jag tar receptbelagt men det är inte medicin? tror jag.
Varför då? för att jag vill det. ;p
Vem vill du fika med just nu? jag vill inte fika, vill ha mat.



Snodd av frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0