* Eco

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Har ju gjort klart bilden så det är ju bra. Mamma tyckte att den var jätte fin ;) haha! Jo, jätte.. mmh. Nej, det blir att duscha och sen ska jag ta fram kläderna jag ska ha imorgon och sen får vi se när martin hade tänkt fara hem.

Ibland kan det ju vara skönt att vara ensam också, jag menar inte att jag är less på att vara med martin eller något. Men eftersom vi båda börjar sura efter att man varit med varandra mycket så är det skönt att ta några timmars brejk och vara för sig själv. Därför skulle jag aldrig kunna bo i en etta med någon. Hellre en tvåa, för då om man vill vara ifred kan en gå in i sovrummet och den andra sitta kvar i vardagsrummet. hah, då vet ni ;)!


Dusch nu och sen tv (mys) , ringa martin.. eller vänta tills han ringer. Jo, hehe ;) Skriver inte något mer idag, far troligast till min karl och sover där inatt med. Så hörs vi säkert imorgon på skolan, har data imorgon tror jag? Eller om jag inte har det så syns vi sen på kvällen :) Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0