* Svaren till Frågestunden

Här kommer svaren på frågorna! :)

Anonym om * När du rör mig!:

Vad önskar du dig i julklapp? Skriv en liten lista.

Okej, ja en liten blev det, men det är faktiskt det jag behöver iår!
Ska ju köpa smink osv för pengarna jag får! :) Här är den "lilla listan" :)




Anonym om * När du rör mig!:
Vem är du?

Svar: Jag heter Ellen och bor i norrbotten, är 16år och går första året på Handelsprogrammet i Boden:)

Anonym om * När du rör mig!:
Vad rolig blogg! Du skriver jätte bra! :)


Svar: Tack så mycket :) Skriver ju inte för någon annan direkt utan mest att jag ska komma ihåg allting och jag gör det så roligt som möjligt, för det är ju roligare att titta tillbaks och se bilder och så än bara text :)

Anonym om * När du rör mig!:
Visst är det du som går i Handels första?


Svar: Jo, det gör jag;p

Doooooglllee om * När du rör mig!:
Typiskt tjej-blogg!

Svar: Hah, ja det är ju som en tjej som skriver den?;P



Det var väl inte så många frågor men det var kul att svara på dom;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0