* En lista

Har tråkigt så nu blir det ett tidsfördriv. :)


Brukar du komma i tid:
Jo oftast !:)
Vad hade du i din mun senast: Mandarin :)
Har du bra kondition: haha nej
Hur lång är du: 170 -71 kanske?
Hur känner du dig just nu: sugen på naturgodis!! :)
Kan du laga mat: absolut
Vad har du på dig just nu: Leggins, linne och strumpor :)
Har du någon fobi: nja, men hade helst inte suttit instängd i ett litet skåp.
Hade du en bra kväll igår: jo, såg Troja med baby :)
Vilket är ditt senaste inköp: Hm, en kyckling macka på skolan till lunch :)
Har du sovit i din egen säng inatt: näpp :)
Har du haft mörkt hår: Jepp :)
Är du morgonpigg: alltså ibland, när man får sova länge då kliver man upp och när man måste upp då är man seg.. Alltid är det så!
Vem snackade du med senast: mami
Stjärntecken: vädur :)



När gjorde du senast något riktigt dumt: ingen aning, idag? haha.
Saknar du någon just nu: ja!
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: oj, tror jag tog bort den när jag var 11? ;\



Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): heh, det vill ni inte veta, några har lyckats.
Är du bekymrad över något just nu:
Nä? inte vad jag vet.
Längtar efter: Att min karl ska ringa så man får käka lite naturgodis nån jäkla gång!
Senaste telefonsamtal: Min karl ♥
Haft sex me någon av ditt egna kön? nope
Kär: JA!
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 29, jag kom precis i rätt ålder tyckte hon ;)
Vill du ha / har du barn? ja jag vill ha, men inte nu.
Tittade du på tecknat när du var liten? haha ja ;p



Har du bra kontakt med din familj? nja, snackar väl mest med mamma, farmor och morfar.
När hånglade du med en man första gången? en man? Ja, min pojkvän blev 20 för några månader sen så det var väl på hans födelsedag jag hånglade med en "man" första gången ;p haah!
Har du varit kär? Inte så kär som nu! :)
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Mitt längsta är 2 år och snart 1 månad :)
Hur stora fötter har du? 36-37
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Oj, längesen!



Vart vill du åka på solsemester? Antingen Turkiet eller Cypern.
Vill du ha barn? Later in life
Knarkar du? nej!
Vad är det första du gör på morgonen (skoldag)? kliver upp ur sängen, sen fix - skola
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? äter frukost/lunch
Vad är det sista du gör innan du somnar? Stänger av datorn och sätter på larm på mobilen.
Vad äter du oftast till lunch? Skolmaten, eller bara en macka.
När åt du kött senast? Kött, gills kyckling?
Har du några allergier/handikapp? Tål inte citron, annars ingenting :)
Är det nåt du absolut inte äter: Tomat, svamp/champinjoner, stora feta lökbitar. UUUH
Hur många kuddar sover du med: 2?
Sparare eller slösare: både, men nu är det ju snart jul så då blir det slösare ;)
Vem är viktigast för dig: farmor :)
Kommer du ihåg din första kärlek: Jag är tillsammans med min första och enda kärlek!



Älskar du henne/honom fortfarande: Alltid :)
Har du några homosexuella vänner: Nej :) Inte vad jag vet iaf?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja :)
Ser du på kärleken som ett misstag: absolut inte, tror att någon är menad för var och en. För man klickar inte alltid hela livet. Men nån gång finner man varandra :)



Snarkar du?: haha, nja, det tycker jag inte, men martin säger det :(
Rädd för insekter? nä :)
Äckligaste insekten: kackerlackor



Har du nån flickvän/pojkvän? ja, :) min martin ekhammare:)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? vill so bad ha i tungan, men nu har ju alla det så kanske gör någon annan stans ist ;p tattoo ska jag göra sen :)
Stökigt eller välstädat? välstädat :)
Hur många syskon har du? en hel bror och en halv bror
Gillar du att sjunga? Hehe, kanske i duschen (a)
Har du en besatthet? Mobil, måste ha med mig den vart jag än går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0