* 9 November

Äntligen!
Har nu fixat och installerat allting, virusskydd, firefox, msn, winamp osv. Allting man behöver! Och såklart ett nerladdnigsprogram för musik och filmer m.m. ;)

Kommer säkert nu skriva lite mer än vad jag brukar göra, för har tillgång till dator mer och det känns säkrare att börja fixa till lite på bloggen än på mammas dator :)

Iaf, efter skolan så ringde jag martin, han skulle komma och hämta mig. Så 2 min efteråt kommer isak och säger: hah, martin ska hämta mig! Varför ska inte du åka med han? Ja, isak sa jag, vad tror du jag sitter och väntar på? ahah, åh han är lika blond som sin bror!

Nåja, for och handlade och sen skjutsade vi isak till bussen och sen skjutsade han hem mig hit :) Nu har jag suttit med datorn sen kl 14.30! Men än är jag inte klar, eller kan inte bli klar idag för min telefonskiva är borta och mammas är på hennes jobb, vi har ju likadana telefoner, ofc! Så hon ska ta hem den imorgon :) Då är jag klar! =)


Nu ska jag fixa en ny design på den här bloggen, den är ju så jävla tråkig, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0