* 23 November

20 November (fredag) så for jag och martin till överstbyn efter bion. Gjorde inte så mycket på kvällen utan tog det lugnt, spelade spel med mariana och sen gick vi och sov.

Lördag. Vaknade ganska sent, klev upp, åt lite och sen var vi hemma. Vid 7-8 for vi till martin och isaks farmor och farfar. Spelade kort och så, vann 29kr :) Kom dit med 17 och for hem med 29 ;) hehe! Efter det for vi hem och gjorde inte så värst mycket, sen bestämde isak att vi skulle fara och kolla festen i niemisel. For dit, inte alls nå fest. Kände knappt ingen och alla kände tydligen igen martin?;s hah! For iaf hem, såg nån dålig film i isaks rum, somnade typ efter en tredjedel. Så väckte martin mig när den va slut, gick och borstade tänderna och sen sova.

Söndag, låg och sov jätte bra och sen ringde mariana och bad martin komma ner. Sen kom martin upp och frågade om jag skulle med till Haparanda. Visst! Så ringde mamma och så förde hon över pengar, först skulle hon föra över 500kr, nejnej sa jag. 300 räcker gott och väl! Så for iväg, jag martin mariana och isak. For en sväng till Töre och hämtade nå till martins lysen. Sen till Haparanda, Ikea. När vi varit klart där så ville Isak till Candy World. Så for dit och köpte nya marabou chokladen, dendär med hallon och yoghurt. Den var god! Sen påvägen hem i kalix så ville martin se Boden - Kalix matchen. Blev 4-3 till Boden! Sen efter det var det raka vägen till Överstbyn, somnade och vaknade när vi svängde in på gården, bra där ;) hah. Sen efter 9 for vi hemåt till Boden. For och hämtade kläder osv till skolan och sen hyrde vi en film med. Nån Extreme, den sög totalt. Aldrig mer. Aja,
somnade väl där vid halv 1?








Måndag (idag)
vaknade ca 7. Klev upp och gjorde mig iordning för skolan, mamma kom och hämtade mig och så hade jag massa lektioner. Fick VG på Projekt och Företagande provet :) (y) Sen skulle jag bara göra en uppgift hemma så ringde martin och så hämtade han mig. Är hemma nu och ska vara det hela kvällen :) Ska sova hemma idag tills på ons. Måste plugga "stenhårt" till provet på ons! hah.

Köpte två värme/luktljus på IKEA, ett som luktar vanilj och ett som luktar typ.. passionsfrukt?

Vanilj/kanel                    Passionsfrukt


Det var min helg det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0