* 18 November

Godmorgon :)
Sitter på svenskan just nu och bara hänger, eftersom jag har gjort klart allting. Novellen och min egna novell. Idag är det matteprov. Har inte sagt något till mamma för hon skulle endå bara bli arg för att jag inte tagit med mig någon bok hem.

Nåja, 2 dagar kvar till New Moon iaf. Längtar som ett as. Efter det ska jag och maritn fara till Överstbyn :) Så vi är där ca halv 10. Efter som filmen slutar innan 9. Så tar med mig det viktigaste i en väska, eller så ber jag martin ta med sig den i bilen när han kommer och hämtar mig :) Det blir nog bra.

Nej, nu ska jag fortsätta att kolla runt på internet och se vad som händer.

Hörs & syns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0