* 15 November

Igår så for jag hem till mig, bytte om osv, sen for jag till martin och vi lagade mat osv. Fick lite ångest att jag inte var kvar, för att vi skulle fira joel. Men jag var så hungrig och dom andra skulle äta tacos typ kl 7 ? Så jag skulle ju dött. Aja, får säga grattis nu när han kommer hem ist :)

Sitter iaf hemma nu. Ska se klart filmen jag började se på igår, laddade hem Hitta Nemo snabbt och enkelt, för jag hade så dålig fantasi och ville se nån tecknad/animerad film. Aja, nu har jag iaf ätit lite frukost. Mamma och co. är inte hemma, vet inte alls vart dom är för hon har inte med sig sin tele och alla grejer är kvar här så dom kanske bara är på stan, eller typ badet eller nått.

Annars har jag väl ingenting annat att säga.. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, läste i Fridas blogg att vi tydligen kanske har adm prov imorgon? Bra då, har inte med mig boken och jag kan inte ett skit. Bra. IG på det då. Men hade våran lärare sagt att vi hade prov v. 46 (alltså förra veckan) så hade ju alla pluggat till det provet, men hon sa aldrig på fredagen innan ba: "kom ihåg att ta hem adm- böckerna så ni kan plugga". Dom säger ju att det är självständigt i 2 och 3an mer. Men ändå, ingen har väl ett minne som en gud vet vad som minns allting? Hon kan ju åtminstone påminna oss om att det är prov, eller "kommer ni ihåg att vi har prov på måndag?" Näe, tydligen inte!


Hörs & syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0