* 13 November

En oturs dag..

Igår så efter skolan kom martin och hämtade mig, jag for hem till mig. Var hemma och tog det lugnt. Mamma kom förbi sen for hon iväg till sitt andra jobb (travet) så sen ringde jag martin, gjorde pommes och korv och sen vid 9 kanske? For vi till honom. Såg på Efterlyst och The F word eller vad det nu heter. Tillslut så var det ingenting på tv så jag gick och duschade och sen somnade jag. Vaknade 2 minuter innan mitt alarm skulle ringa, bra där. Aja, klev upp, plattade håret och sen kom mamma och hämtade mig, fick pengar och sen gick jag in till skolan.

Nu har vi data, precis innan lunchen, jag är sviiiin hungrig! Nåja, det får räcka med information om vad jag gjort/gör. Hörs & syns.

 

Ps, jag ska byta mobil nr, så skriv på msn om ni vill ha mitt nr, (ni som har min msn dock. Vill inte att massa idioter ska ha mitt nr. Blir bara så less) :)

Och, grattis lillebror som fyller 8 år idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0