* 10 November

Hejsan på er =)

Kom hem typ nyss från skolan, när vi var ute så kom martin förbi och sen ringde jag honom så kom han senare och hämtade mig. Skulle egentligen åka med Bella till svea men det får vi göra imorgon :) Måste ändå fixa mitt busskort.

Igår var jag då hos martin, somnade och sov jätte hårt, hörde inte ens när han for till jobbet, då är det inte bra! Brydde mig inte i hur håret såg ut, var inte någon större fara iaf. Så klev upp, smörjde in mitt ansikte med nå lotion för ansiktet och sen gick jag till skolan. Dagen gick fort, såg på tv första lektionen och sen lunch, idrott och engelska, fick gå efter 10 min för att Frida ska vara så snäll och fixa vårat projekt på power point eller nå ;p :) !


Nu har jag nyss käkat lite pepparkakor med iskall mjölk! det är ju snart jul ;) Längtar! Men vet inte vart det blir att fira det iår, kanske hemma. Vem vet. Har inte mycket mer att skriva. Hoppas mamma inte glömt skivan till telen så jag kan ladda in lite bilder. Då blir det ju roligare att läsa min blogg också, det blir ju tråkigt när det bara är text. Men ni får stå ut tills jag skaffat fram en skiva! :)

Hörs & ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0