You Spin My Head



(`v´)
V         MARTIN EKHAMMARE


Åh vad less jag blir, undrar om jag ens orkar fara dit ut? Undrar om jag ens tar mig hem? Fan, aja, Isak ska säkert hem någon gång. Annars om man inte är nå full kl 12 då Rebecca drar hem kanske man kan åka med henne/dom? Får fråga imorgon, men hon läser säkert min blogg så hon vet säkert imorgon om jag frågar något om fre-kväll. Nååååja;> Nu orkar jag inte skriva något mer idag, mamma ska endå ha datorn, hon ska lägga in våran soffa på blocket. Vi ska (hon) köpa en ny, eller already done by the way.

Den ser iaf ut såhär:



Den är myyyyysig som fan! Man somnar direkt man bara lägger sig ner. Gudomlig soffa. Man kan inte hitta bättre. Men mamma vill ha en större soffa, och det är ju hon som är "the boss" here. Nåja, älskar den och kommer alltid göra det.... ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0