* what if you wake up and..

Nä, jag ska väl inte göra så mycket nu, bara för att jag har tråkigt så får ni väl veta mer om mig. :)


ALLMÄNT:

Namn: Ellen Johansson
Piercingar: Öronen bara, men snart naveln :)
Tatueringar: Not yet :) Men snart :)
Längd: 1,72 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Ja, i min älskling Martin :)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo i en snygg 2a med gubben:)
Tänker du på självmord: Aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: Min pojkvän :)
Vilket shampoo använder du: Oj, olika :p
Vilken parfym använder du: Black XS
Vad är du rädd för: Typ dö i ett trångt hörn?
Gillar du att tvätta: Nä, men det måste göras.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jorå :)

SENASTE:

Film du hyrde: Oj, typ Mall Cop
Film du köpte: Köpte? Oj, tror jag köpte nån Rädda Willy film för några år sen, typ 4an?
Låten du lyssnade på: I am the one and only - vet ej?
Låten du hade på hjärnan: Ingen faktiskt
Låten du laddade ner: Dead by april - What can I say?
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: OTH
Personen du tänkte på:
Bok du läste: Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer
Personen du fick mail av: Nå skräp /erbjudande / rea grejs
Personen du fick brev av: Farmor i april när jag fyllde år :)
Personen du fick sms av: Martin :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, kanske 10 år sen?

FAVORIT:

Mat:
Fläskfilé med cantadousås, barbecue pommes (starka) och en italiensk sallad :)
Låt: Har många ;p
Sak att göra: Umgås, mysa, filmkvällar, fika, shoppa
Sport: HOCKEY!
Dryck: Vatten eller cola
Kläder: Jeans, munktröja och ett linne under.
Film: Twilight och New Moon
Bil: Mercedes Benz

ANTAL:

Gånger du varit kär:
Bara 1 :) 
Förälskad: Ingen
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: Jepp, 1 gång
Gånger ditt hjärta brustit: 1 gång.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning?;p Säkert nån
Gånger ditt namn varit med i tidningen: När man varit liten och fyllt år eller när någon har intervjuat en på stan om något.
Ärr du har på kroppen: Ansiktet från joel när han var liten rev han mig på kinden och på knät när jag ramlade från en snöhög utanför en kyrka.

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Skolan, sen hem :)
Var det kul: Nja, nä ;p
Hur tidigt stiger du upp: halv 8 på vardagar och sen helger typ mellan 11-2.
Gillar du att slåss: Njae.
Vad ska du göra ikväll: Se film med mysgubben :)
Är du seriös: Beror väl på ;p
Vad är du allergisk mot: Citron
Var har du ont: Hälen, knät och lite i ryggen. Knät har jag haft sen 07 för att jag spelade fotboll.
Använder du hårspray: Inte ofta, när jag orkar fixa håret bara
Kan du stå på händer: Jo, men bara mot en vägg ;)
Favoritserie: Scrubs, Hell's Kitchen och Projekt Runway

 

Och på tal om serier, nu sätter jag mig vid tvn i vardagsrummet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0