* Some questions.

1. Hur gammal är du om fem år?
21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min karl

3. Hur lång är du?
172 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Ser just nu Hajen

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Martin

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Men jaha? Från martin

8. Föredrar du at ringa eller skicka sms?
Skicka sms, men när det är bråttom är det bäst att ringa, eller om man vill ha tag i nån snabbt

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.

10. När såg du senast din mamma?
Alldeles nyss, hon skulle borsta tänderna innan hon skulle sova.

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna, men dom ser blåa ut på långt håll.

12. När vaknade du i dag?
Typ vid halv 12 tror jag? Eller nä, mamma ringde vid 1 och väckte mig

13. Vilken är din favoritjulsång?
All I want for Christmas, eller nå..

14. Vilken är din favoritplats?
Thailand helt klart, annars tycker jag om fjällen :)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ja, jag hade ju inte viljat stå mitt emellan ett krig

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Hm, 26 år, fyfan, nä då har jag förhoppningsvis gått ut all skola, vidare utbildat mig och skaffat mig jobb, körkort, lägenhet/hus och så har jag kvar martin :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker, trodde alltid att det var någon bakom dörren eller i slutet av sängen som skulle ta tag i mina ben och dra ner mig. Så hade alltid en lampa tänd.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag berättade en hemlig sak till min pojkvän ;)

19. Hur stor är din säng?
Ingen aning, typ 110 kanske? Ingen aning iaf, men martins är bredare, så där sover jag helst.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar :) Då kan man ta med sig den om man ska se film eller nå :) Har en stationär med, ska sälja den, men jag ska inte ha nå mycket för den, bara nån hundralapp, har haft den kanske i 5-6 år men pappa bytte nyss hårddisken på den så den funkar perfekt!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Bara med trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 stycken.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett?

24. Vilka städer har du bott i?
Boden bara, här bor jag just nu med.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor och skor på vintern och barfota på sommaren! :)

26. Är du social?
Ja, det tror jag väl?

27. Vilken är din favoritglass?
Hm :) B&J Half Baked, helt klart.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Bananasplit, den funkar alltid :)

29. Tycker du om kinamat?
-

30. Tycker du om kaffe?
Usch, äckligt.

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten, annars äter jag flingor eller havregrynsgröt om jag har tid.

32. Sover du på någon särskild sida?
Först på sidan och sen när jag känner att jag håller på att somna så vänder jag mig på rygg och sen vrider jag mig hela natten. Så har ingen speciell sida.

33. Kan du spela poker?
Jag vet regler osv. Men jag bara spelat "poker" med familjen/släkt på kvällar.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja :)

35. Är du en beroendemänniska?
Och det betyder att jag är beroende av något eller? Jo flera saker, men orkar inte skriva upp det.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jepp, nån tjej här i samma stad.

37. Vill du ha barn?
Jo, men senare.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite franska och lite tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, tror inte det.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Beror på :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Shoppa eller göra något :)

42. Äger du dyrbara smycken?
Äger någon silvrig ring med en lila diamant jag fick av farmor och hon sa att jag aldrig skulle ge bort den. Fick den när jag var typ 11? Hon ville att jag skulle gömma den på ett säkert ställe ;p

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Oj, finns många.

--------------------------------------------------------------------------------------------

44. Kan du rulla med tungan?

OHja :)

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Oj, haha, finns många =)

46. Sover du med gosedjur?

Nej ;p

47. Vad har du för ringsignal?

Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Mamma har väl förvarat nånstans.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Ett ljus

50. Flirtar du mycket?

Nä, har ju en karl :)

51. Kan du byta olja på bilen?

Jorå :D

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Har inte ens körkort så nej?

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer.

54. Läser du dagstidningen?

Nä, eller bara ibland.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nä, men förut var det Solo.

56. Dansar du i bilen?

Jo, hela tiden.. (?)

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Oj, rix FM?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Mitt bankkonto nr ;p

59. När var du i kyrkan senast?

När jag ramlade och slog upp knät i 4an, sen dess har jag inte satt en fot i en kyrka, det för otur med sig, iaf mot mig!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Hm , lindamarie  :)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

Har aldrig campat i ett tält.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Oj, heh, kommer inte på något ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0