Sjuk?:S

Heeejpaa :)
Mådde lite halvkrassligt hela dagen, vet inte vad det kan bero på men jag försökte ta det lugnt och jobbade klart med allting, fast vi har bara massa bilder kvar, så ska ta och skicka några imorgon, men kanske får tid att sitta på datorn och fixa dedär ;p

Annars när jag kom hem så la jag mig i sängen och somnade efter ett tag, har sovit några timmar nu och känner mig bättre, ska ta med mig 4 st ibumetin till skolan imorgon, om jag ens orkar fara då. Men jag tror det, vill inte missa när estet ska sjunga :) Så kul att se när folk som kan sjunga sjunger. Vissa som går i 1a året nu kan inte ens sjunga, det är ju patetiskt.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, efter det ska jag packa lite och ta med mig till martin :) i helgen skulle farmor komma och martin skulle jobba så det blir att vara med farmor på dagen och martin på kvällarna :) På söndag skulle iaf morfar komma (tror jag) så då blir det julbord i harads, eller om det var nästa söndag, för morfar fyller 70 på torsdag, så vi får väl se.

Nåja, nu ska jag duscha, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0