Redovisningar hela dagen, jippi...

Igår efter att vi ätit i Harads så fick bror och morfar öppna varsin present:) Oskar fick nå verktyg från Biltema och morfar fick nått ljus =)

Sen for vi tillbaks så mamma släppte av mig hos martin, gick upp och så öppnade jag frysen och började äta från min B&J, åhherregud, orkade knappt en tugga, Så jäkla mätt jag var! Väntade några timmar och åt lite mer sen, la undan resten i frysen =) Så har kvar.:)

Såg iaf nå film, "passa vidare" igår, den funkade! =)Gick och la mig vid 11, men somnade såklart inte förens halv 1 för att gubben skulle spela sitt förbannade hockeyspel. Så man hör hela tiden allt jubel från publiken och när dom pratar och sen när martin gör mål : "JAAAAA!!!!!" typ.. i 1½ timme, yä.

Nåja, skolan då, började med redovisningar, hela jävla dagen, ÅH va kul, not. Efter det gick jag, frida och mylly på stan, gick på åhléns och efter ett tag så gick mylly till bussen ;p Så jag och frida tittade vidare, köpte en present nr 2 till gubben och ett par örhängen till mig och en present till joel. :) Hoppas båda två blir nöjda. Nåja, nu sitter jag iaf hemma, är vråååålmätt, har tryckt i mig några pepparkakor och ett glas mjölk, ska lägga mig ner och vila i sängen nu, och ringa karl'n min, han får pallra sig hit efter jobbet och skriva en intresseanmälan till en 2a jag hittat =) AWESOME



Julafton har jag bestämt att jag ska vara i byn igen =) Får se om man drar nu i helgen dit och är där tills jul? Martin sa nå sånt. Vi ser ju. Och sen fyller Rikard 19 i veckan så då äre fest i byn på fre ;) Goode nice. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0