Lucia

Sitter just nu på skolan och ska skriva ut nå bilder till dendär montern, eller vad det nu heter.
Iaf, igår så när jag vaknat så kände jag doften av lussebullar, så klev upp, åt mat och sen fikade jag och lillebror =) Vid halv 10 så kom martin och hämtade mig, så såg på Shanghigh Knights. Har ju sett den tidigare så jag gick och la mig vid halv 11. Sen nu på morgonen tvingade jag mig upp för farmor kommer ikväll och imorgon ska vi gå på stan, så vill bli frisk! :)

Iaf, snart ska vi fika och sen se lucia i aulan. Efter det tror jag vi har lunch eller data. Tror inte det tar så länge men vi kommer iaf bli klar! :) Matte prov sen i statistik. Det ska jag fan i mig klara! :)

Nåja, pussheey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0