Lördag

Kvällen bestod av musik, dricka och mycket roligt folk! Efter 12 drog vi därifrån annars hade vi aldrig kunnat dra. Så vi tryckte in oss 4 bak och 2 fram + chaufför. Var hemma vid halv 1 kanske? Såg på hajen 3 kl 00.50 tills martin kom hem, han skulle upp och besikta bilen kl 10. Så jag sov vidare. Vaknade när han var på systemet, så slog på tvn och satte mig och såg. När han kom satt vi bara och såg på tv. Efter det gick jag och duschade då skulle han spela xbox.

Gick därifrån när jag hade gjort mig klar (duschat, klätt på mig) sen nu kom jag precis hem, har tagit lite fil och flingor nyss, så ska börja göra mat efter att jag skrivit hära. För att det inte ska bli så tråkigt lägger jag in lite bilder.







Blev bara 3 bilder, men tror säkert andra har laddat upp fler.

Nu blir det mat sen ska jag bara ta det lugnt, gosh så mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0