Kallt

Höll på att skriva ett ganska långt inlägg förra lektionen, men såklart la deras bärbara av. Dem suger åt sig så jäkla mycket ström. Aja, igår så gick vi iaf och la oss vid 9-10 tiden. Kunde inte somna för det blev så varmt, så gick och la mig i mammas säng. Sov där helt själv och vaknade av att martin stog vid sängen halv 6 på morgonen och frågade varför jag inte låg i min säng. Sa att det blev för varmt, så skulle han också sova i mammas säng, men jag tog bara ett täcke och la mig på hennes överdag på sängen. Så han blev sur och gick och la sig i min säng igen, haha sötis! =)

Vaknade iaf helt 20 över 7, fick ångest över att behöva gå till skolan. Nåja, frös bara ihjäl 375 gånger innan jag var på skolan, men det är lugnt :s

Mina ben var isbitar när jag kom in till skolan. + att jag blev ÄNNU förkyldare än vad jag redan är! Fan i helvete (ursäkta språket) men jag hatar att vara förkyld. Nu kan jag äntligen sova utan att behöva andas med munnen. Så blir det ännu mer, så jäkla kul alltså! Aja, nu ska jag skicka iväg arbetet och sluta sen.

Efter skolan blir jag brunett =) Så hääärrligt, häääärligt =)))) Ska köpa en present till Oskar och Anneli med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0