Julklapp

Har precis bestämt kläder tills imorgon, hittade ett par gamla gympadojjer som ska användas :)
Imorgon måste vi bli klara med projektet! Annars har vi absolut ingen tid att fixa det, vi ska hinna göra en powerpoint och all fakta vi skrivit måste vara med. Sen ska vi göra en plansch, med bara bilder som tur är. Våran "mentor" i projektet ska hjälpa oss förstora bilder så vi inte behöver ha 10020438 små bilder för att det ska rymmas. Hoppas verkligen att det här blir bra och att jag ska ha MINST VG på det. Satsar på VG i allting utom matte och idrott. Så hoppas verkligen på det bästa!

Nu ska jag väl fortsätta se på tv. Martin skulle ringa när han for från adam, så blir säkert att se nån film osv senare. Får se om det är något på tv. Idag efter skolan gick iaf jag och annie på stan, blev en present till martin men inte den vi hade tänkt, fanns inte dom jag ville ha så. Men jag vet inte hur annie ska göra ;p man får väl se :)

Hoppas verkligen att det är rätt också, (ska inte säga för mycket för han brukar kolla min blogg då och då) heh ;) nä men, hoppas det blir bra iaf. Annars har han bytesrätt till den 30 december. Men jag hoppas på att det går! :)



Hoppas på att den blir perfekt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0