Julbord i Harads

Sov hos martin iaf, var inte meningen men jag "råkade" se klart filmen och så var det så sent att jag somnade där ;p Gick iaf upp vid halv 12 - 12, ringde pappa och så snackade jag med farmor, gick till pappa för att kolla deras nya lägenhet. Sen gick jag och farmor på stan, köpte ett par svarta jeans/leggings/ inte något av det. Typ as konstiga byxor bara? Aja, 800 :) Lätt värt det! Sen köpte hon en tröja på kappahl och efter det gick vi på coop. Hon köpte mjölk så skulle jag köpa en B&J som jag aldrig gjorde igår. Så betalade hon iaf :) så snäll farmor jag har! :) ♥

Nåja, gick iaf sen hem till martin, la glassen i hans frys för ska endå dit sen efter maten. Så kom mamma och hämtade mig där, höll på att frysa av mig kinderna! Usch å fy så kallt! Nåja, har fixat mig nu, det som saknas är sminket. Det blir bara lätt med mascara och lite guldig kajal :) mys!

Ska iaf börja fara kl 5 härifrån, vi blir en massa människor, 10 pers. Annelis syskon, oskar, jag, mamma, morfar och inga och joel =) Mums med julbord. Börjar nästan fundera på vart man ska fira jul, vill ju vara med martin men endå vill jag inte göra mamma ledsen, för har inte firat med henne sen vi bodde i trångfors. Men men, är med dom nästa år :) Så är jag med martin och hans familj iår med =) Mys!


Upp och ivääääääg =) Hörs imorgon säkert! :) Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0