Godmorgon =)

Sitter på skolan nu och vi ska snart börja. Läraren har kommit men ingen orkar bry sig än ;p
Undrar vad vi ska göra idag, vi har ändå ingenting att göra, hm.. Aja, vaknade iaf kvart över 11. Tog snooz till 25 över. Sen fixade jag mig lite och sen gick martin ut för att starta bilen. Därefter så for vi till skolan ;p

Vart å ätit nyss med rebecca, frida kom också sen=) Efter lektionen ska jag vänta tills klockan blir 2. Ska skriva omprovet i procent (matte). Efter det blir det nog hemåt och sen ta det lugnt. Mamma kommer hem idag så hon ska få se hur håret blev;p

Nyss kom min lärare fram och skulle kolla vem jag var;p haha hon tyckte att det blev fint=) Aja, nu blir det lektion. Hörs ikväll! =D


KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0