Gandhi, vem är det?

Kanske är dags att skriva ett inlägg nu?

Hähä, när jag skulle lämna in omprovet så blev jag och rebecca klar typ samtidigt. Så gick upp med frida så satt vi och pratade om allt och ingenting i entrén. Typ i 20 min (kanske inte så länge men det kändes som det) så höll brandalarmet på att tjuta. Tur att man inte fick tinitus iaf! =)

Nåja, efter det ringde jag mariana så kom hon och hämtade mig på skolan, för hon skulle till martin så åkte med då:) Dom satt och pratade om allting så gjorde jag lite uppgifter med engelskan. Tog reda på vem Gandhi var, (JA JAG VISSTE INTE VEM DET VAR FÖRUT) och om Robin Hood ens existerade. De ni ;) haha. Sen ringde mamma, hon orkade inte göra mat, så jag och martin drog till max. Tog med mig maten hem och han gjorde väl nå vid datorn. Åt inte upp allting, tog bara nå pommes och sen burgaren! Mätt som attans iaf.

Sen for han och skulle vara med Adam tror jag? Jo, så jag ska nu hoppa in i duschen men innan det blir det att lägga in ena täcket i min säng som ligger i mammas säng. (sov där iförrgår till igår) Sen får vi se om jag ska kolla genom engelskan igen snabbt och sen kl 20.00 är det Gordon Ramsay's cooking along live, tror jag det heter? Aja, hur som helst så imorgon är det sista dagen innan lovet, för min del iaf. Ska inte gå på måndag eller tisdag, orkar verkligen inte det! Så får vi se också om jag orkar ta bussen till byn på imorgon och sen ta mig hem på kvällen, eller om jag sover där över natten tills på lördag, men vi får väl se, om jag ens orkar ta mig dit. MEN JAG VILL SO BAD. Någon som orkar skjutsa hem mig på kvällen?:)




Hähä, nu vet jag vem det är;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0