En ny design...

också, är riktigt nöjd faktiskt :)
Som alla vet så suger jag verkligen på att göra designer, så den här får vara här ett tag. Tills jag blir less på den. Det är ju så många som håller på att göra designer och lägger ner tid för att göra så att vi "okunniga" ska kunna ha fina designer också ;-p haha :)

Tror att jag ska testa göra en bloggdesign nån gång, har ju photoshop osv, laddade ner det när jag installerade om datorn, så kanske ska passa på att testa? hah, nä, nu ska jag iaf ta och be mamma föra över pengar och sen sova, upp tidigt imorgon, måste tvätta bort sminket osv nu också, glömde göra det, fastnade framför datorn medans jag såg på desperate housewives. Nåja, undrar vem som dog?:O hah, I think I know :)

Nåja gooodnight and sleep well. Fan vad jag har börjat skriva på engelska? kanske för att våran sista lektion idag var engelska, hah, nåja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0