Cheesecake!

Hej på er =)

Varit hos martin tills nu typ. Han ringde nyss och sa att han snart var hemma, men jag är ju inte hos honom fortf. Men ska nog vara med han ikväll också, mamma förde över 500 på mitt kort för att jag ska köpa nå julklappar till mina bröder! :) Snällt mamma!



Skulle egentligen gå på stan med farmor idag, men hon ringde imorse och sa att dom skulle till luleå och jag orkade inte följa, för hon ringde halv 12 och dom skulle fara 12, så hann inte fixa mig, för jag var tvungen att duscha oså, och jag hade ingen hårtork med mig, ska inte slita så mycket på håret så jag låter det alltid självtorka och så använder jag plattång typ en gång varannan vecka, så det sliter inte så mycket.

Aja, blir nog stan imorgon iaf :) Vi skulle köpa julklappar till mig och min storebror =) För det är ju bättre att jag får välja vad jag vill ha än att hon ger mig pengar så gör jag av med dom på onödiga saker? :) Nåja, snart är iaf middagen klar! Ikväll blir det säkert att vara med martin också, tror jag ska köpa en B&J kanske?;) Sugen på det, längesen jag köpte en sån, tror det blir dendär cheesecake ;)



På tal om Cheesecake, jag ska göra en sån (eller två) när jag fyller 17! Ska bjuda över några kompisar på tårta osv =) Ha "mys" kväll med kompisar och efter det kommer festen! Fyller ju 17 på en torsdag, så blir festen på fredag eller lördag :) Och när man fyller 18, så fyller jag på en fredag! Och 19 på en lördag, inte alla som har den turen;) hah!


Nej, nu ska jag ta och kolla om maten snart är klar, jag sitter typ och skakar när jag skriver, har fått skriva om hur mycket som helst i det här inlägget!:P haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0