Brunett vs. blondin

Hejhej =) idag så vaknade jag en minut i 7 på morgonen av att martin hade spelat klart och skulle lägga sig, sen så kom han på att han hade en tid hos tandis kl 9 så då ringde han först sin mamma och sen tandis centralen(?) ja, så somnade jag iaf om och han bestämde sig för att sitta och spela ännu mer. (hur kan han inte bli less???) aja, vaknade halv 10 iaf. gjorde mig klar och så skjutsade martin mig till skolan.

Kom dit och gick ner kvart över 10 då vi började, jahapp, fick några uppgifter vi inte hade gjort så fick sluta efter det. Så sen hade vi egentligen idrott på badet, men jag och typ alla i klassen orkade inte, så drog upp och satte mig och tog det lugnt, tillslut efter 12 så träffade jag jenny =) Hon skulle till statoil och så fick jag skjuts till martin. Har varit där tills nu typ.

Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha för hårfärg. Vill ha BRUNT HÅR! Och alla jag har frågat har sagt brunt. Jag känner mig inte alls bra i blont, säkert för att jag har haft det nästan hela livet. Men jag var brunett nyss och jag fattar inte varför jag färgade tillbaks, så jäkla onödigt. Men jag ska iaf prata med min mamma. Jag SKA färga tillbaks.

Nåja, ifall ni vill rösta(?) på vilken hårfärg jag ska ha, eller ni vill att jag ska ha, så kommentera i detta inlägg. Och bara så ni vet. Alla jag frågade på skolan tycker att jag ska ha brunt, tror det är 7-0 till brunt hår. Martin tycker inte det spelar någon roll.








rösta bra! För den hårfärgen som vinner den kommer jag att färga, (ifall det blir brunt ;) )

Kommentarer
Postat av: emmapemma

Ljusbrunt typ ;)

2009-12-15 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0