* A list

VAD HÄNDER MED MINA VÄNNER I FRAMTIDEN?

slumpa i mobilen


Alkoholist: Amanda Johansson
Rökmaskin: Emma Larsson
Innebandy proffs: Jennifer Skarpsvärd
Nobelpristagare: Julia Lindberg
Snille: Josefina Cyréus
Strippa: Nathalie Karlsson
Fotomodell: Madelene Rosenberg
Advokat: Mariana Hammare
Sångare: Nina Lundén
Vinnare på bingo: Veronika Bergdahl
Uteliggare: Anneli Brun
Fattig: Emil Bergström
Fotbolls proffs: Isak Ekhammare
PlayBoy: Julia Sjöqvist


Jag tröck ner knappen när jag var inne på "kontakter" och räknade till 10.



Tack Ida för det här tidsfördrivet! Nu drar jag, ses imorgon. JAG får hoppas att INTE martin slår mig på armen där jag TOG sprutan. Då slår jag honom.

Kommentarer
Postat av: anneli

HAHAHAHAHAHAH! Alltså det här var ju mer än illa! Vilken jävla framtid alltså.

2009-12-04 @ 19:32:58
URL: http://ettlivsomanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0