* 7 December

Sitter just nu på skolan, helgen har inte varit så händelserik. Igår bestämde jag och martin oss för att äta tacos, for hem till mig och förde över pengar och så for vi till Kvantum först, men det var så mycket folk så vi for till Supermarket ist. Efter det så for vi hem, jag diskade och han hackade grönsakerna.

Efter maten tog vi det bara lugnt, vid 10 så for martin till adam och hängde där. Han sa "det blir inte så sent" nä, okej. Jag gick iaf och la mig vid halv 1 -1 martin kom väl vid halv 7 på morgonen? Så fick sova en timme innan jag skulle upp idag, så martin ligger väl och sover än.

Efter skolan idag ska jag väl bara hem, äta nå mellis med joel sen ska han på simskola så det blir en sen middag, fårse om jag ens orkar äta nå, för åt en macka för ett tag sen.

Usch vad tråkigt det blev nu, ska mata mina fiskar på fb, sen göra något annat. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0