* 5 december

Har inte skrivit sen i torsdags, jag vet, sorry!

Blev typ illamående i torsdags så for till martin och trodde att det skulle bli bättre ifall jag ansträngde mig och typ spelade nå xbox osv, för då kanske det "lilla sjuka" går över. MEN fan heller. Blev att jag somnade kl 4 och sov till 6. Sen ringde jag mamma och sa att jag skulle gå och lägga mig, nåja, gick och la mig kl 18.00 på en torsdag, ingen middag eller nå. Bra där.

Sen på morgonen mådde jag bättre efter att jag och martin drog hem till mig och åt lite. Så gick och duschade och sen for vi till Kiosk Piraten. Köpte en B&J och drog hem till martin och spelade NHL 10.

- Och visste ni vad som innehåller "svininfluensa sprutan?" kanske är jag efter men det är inte något botemedel till svininfluensan, det är en liten dos av svininfluensan, för att kunna bygga upp immunförsvaret så tar man en spruta med en liten dos i så att man ska kunna hantera själva svininfluensan med sitt egna immunförsvar.


Aja, har inte gjort så mycket annat idag, vaknade och såg på tv. Sen väckte jag martin och hämtade pengar av mamma, for till milano och köpte en panpizza. Åt det till middag och nu sitter jag här.

Ser på nån haj-dokumentär som pågått sen 8. Sen 22.35 är det HAJEN! ;) ahah, man har ju inte sett den typ 5826578 ggr. ;) haha, kan nästan alla repliker osv ;p haha. Aja, nu blir det pepparkakor, mjölk och haj-dokumentär ;)

OCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0