* 2 December

Sitter nu på svenskan, såklart ska vi jobba med arbetet eller det "stora projektet" om länder. Varför kunde vi inte ha massa små ist? Fast det blir ju lättare med ett stort, för då arbetar man flera st och det blir bättre för då har vi alla olika tycken och så :)

Aja, igår såg jag och martin iaf Alien vs Predetor(?) Efter det låg vi och snackade om allting och sen gick jag och la mig. Vaknade kvart i 8 idag, gud så trött jag var, men mamma ringde och väckte mig för jag somnade om! =\ Idag är det äcklig mat på skolan, så tror jag tar mig en tur till OK Q8 och köper en dricka så kan jag köpa en macka sen :) så tar det på 42 kr så har jag en 100lapp kvar på kortet. Köpte ju lite saker igår, t.ex. 2 pennor, en blyerts och en 4 st färgers penna på Bokia, sen naglar på Åhléns för 100kr. Sen har jag ju handlat en macka och lite sånt på skolan, ska snart köpa en present till martin (julklapp) har fått reda på vad han vill ha osv. Antingen köper jag ett presentkort så får han köpa en ny keps/mössa eller så en parfym, men han fick en sån nyss av mig så jag vet inte. Bestämde att vi skulle fara till Luleå någon dag också och shoppa en HEL dag, undrar ifall han orkar?;) haha! Nämen det blir väl säkert vid mellandagarna, för då är det billigt och så kanske det händer något speciellt ;) Längtar!



Det finns tydligen en 2a och en 3a så ska ladda hem dom senare :) !! :)

Nåja, nu ska jag fortsätta med arbetet. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0